Бегущая строка

Працювати так, щоб навчання приносило учням радість, успіх і задоволення!

Українська мова

27.04
Тема: Поширюю речення за питаннями.

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

(Для роботи знадобиться: робочий зошит, ручка, простий олівець, підручник на ст.122-123(при наявності).

__________________________________________________________________
26.04
Тема: Визначаю головні слова в  реченні. 

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

(Для роботи знадобиться: робочий зошит, ручка, простий олівець, підручник на ст.120-121(при наявності).

_____________________________________________________________
25.04
Тема: Розрізняю окличні і неокличні речення. 

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

(Для роботи знадобиться: робочий зошит, ручка, простий олівець, підручник на ст.120-121(при наявності).

_____________________________________________________________
20.04
Тема: Досліджую спонукальні речення. 

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

(Для роботи знадобиться: робочий зошит, ручка, простий олівець, підручник на ст.117-118(при наявності).

_______________________________________________________________
19.04
Тема: Діагностувальна робота - Диктант. 

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

1. Приготуй подвійний листок, ручку для написання діагностувальної роботи.
2. Підпиши роботу, опираючись на зразок (надісланий у вайбер)
3. Переглянь та прослухай відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом. Уважно запиши текст, під диктовку вчителя, слідкуючи за каліграфією, охайність та правильністю.
4. Виконану роботу сфотографуй та надішли вчителю.

Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

____________________________________________________________________________________________________

18.04
Тема: Досліджую питальні речення. 

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

(Для роботи знадобиться: робочий зошит, ручка, простий олівець, підручник на ст.115-116(при наявності).

________________________________________________________________
14.04
Тема: Досліджую розповідні речення. 

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

(Для роботи знадобиться: робочий зошит, ручка, простий олівець, підручник на ст.114-115(при наявності).

______________________________________________________________
13.04
Тема: Досліджую речення. Розпізнаю речення.

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

(Для роботи знадобиться: робочий зошит, ручка, простий олівець, підручник на ст.112-113(при наявності).

____________________________________________________________________
12.04
Тема: Розрізняю частини мови за питаннями.

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

________________________________________________________________

11.04
Тема: Розрізняю частини мови за питаннями.

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

(Для роботи знадобиться: робочий зошит, ручка, простий олівець, підручник на ст.110-111(при наявності).

_____________________________________________________________________
  06.04

Тема: Урок розвитку мовлення. Малюю весняні квіти.

1. За наявності приготуй зошит "Малюю словом".

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.





_______________________________________________
 05.04
Тема: Застосування набутих знань умінь та навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

____________________________________________________________________

31.03 - 04.04
Тема: Пишу службові слова окремо від інших.

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

(Для роботи знадобиться: робочий зошит, ручка, простий олівець, підручник на ст.108-109 (за наявності).

_____________________________________________________________

30.03
Тема: Пишу службові слова окремо від інших.

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

(Для роботи знадобиться: робочий зошит, ручка, простий олівець, підручник на ст.106-107 (при наявності).

_________________________________________________________________

29.03
Тема: Діагностувальна робота: Списування "Ліс" 

1. Приготуй подвійний листок, ручку для написання діагностувальної роботи.
2. Підпиши роботу, опираючись на зразок (надісланий у вайбер)
3. Переглянь та прослухай відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом. Уважно спиши текст, слідкуючи за каліграфією, охайність та правильністю.
4. Виконану роботу сфотографуй та надішли вчителю.

Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

________________________________________________________________________
23.03 - 28.03
Тема: Досліджую службові слова. Розпізнаю службові слова.

1. Прочитай уважно тему уроку. 
- Чи всі слова тобі відомі та зрозумілі?
- Як ти гадаєш, які слова називають "службовими"?
- Яку "службу" вони несуть?

2. Згадай, які частини мови ти вже знаєш?
- Перерахуй їх. На які питання вони відповідають?

3. Попрацюй разом уважно з відеосупрповодом!
- Перелядай відеоурок, натискай на паузу (за необхідністю)


_________________________________________________________________________
22.03
Тема: Закріплення знань з теми "Числівник".

1. Попрацюймо разом! Виконай завдання по черзі.
Згадай:
- Що називає числівник?
- Які бувають числівники? На які дві групи вони поділяються?

Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.


_____________________________________________________________________
21.03
Тема: Поєдную числівники з іменниками.

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

(Для роботи знадобиться: робочий зошит, ручка, простий олівець, підручник на ст.103-104 (при наявності).

_________________________________________________________

17.03
Тема: Добираю та утворюю числівники.


1. Згадай - що ти знаєш про числівник?
2. Переглянь відео. Попрацюй разом з аудіосупроводом. При необхідності натискай на паузу.
Для роботи знадобиться: робочий зошит, ручка, простий олівець, підручник на ст.102 (при наявності).


__________________________________________________________________________________
16.03
Тема: Перевіряю себе. Повторення вивченого про дієслово

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.

_______________________________________________________


15.03
Тема: Перевіряю себе. Повторення вивченого про прикметник.

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.



_______________________________________________________
14.03
Тема: Перевіряю себе. Повторення вивченого про іменник.

1. Переглянь відеоурок. Попрацюй разом з відеосупроводом.
Пам'ятай - при потребі ти завжди можеш натиснути паузу, а потім продовжити.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

 Шановні батьки, перейшовши за даним покликанням, Ви зможете завантажити навчальні підручники для 3 класу: https://1drv.ms/u/s!AuDje4rGOr_ag...